Menu Zamknij

Kim jesteśmy?

KAREMI KAROL BYRDZIAK 
TARGANICE, UL. FLORIAŃSKA 53 34-120 ANDRYCHÓW 
NIP 5512640900 REGON 383840849 
WWW: http://karemi.pl

Jak się z nami skontaktować?

We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych mogą się Państwo skontaktować z naszą firmą poprzez e-mail karemikb@wp.pl bądź przez naszą stronę WWW.

Jak pozyskujemy Wasze dane osobowe?

Dane osobowe są pozyskiwane bezpośrednio od Państwa. Informacje uzyskujemy poprzez kontakt z nami za pomocą danych ujawnionych w Serwisie lub poprzez pliki cookies. Może to obejmować dane osobowe, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail, preferencje dotyczące konta osobistego; dane transakcyjne, takie jak informacje o zakupie; i dane techniczne, takie jak informacje o plikach cookie.

Formularze kontaktowe

Przesyłane przez Państwa dane takie jak imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer kontaktowy, adres email są przechowywane przez nas na potrzeby obsługi klienta przez nieokreślony czas, ale nie wykorzystujemy uzyskiwanych tak informacji do celów marketingowych.

Osadzone treści z innych witryn

Artykuły na tej witrynie mogą zawierać osadzone treści (np. filmy, obrazki, artykuły itp.). Osadzone treści z innych witryn zachowują się analogicznie do tego, jakby użytkownik odwiedził bezpośrednio konkretną witrynę. Witryny mogą zbierać informacje o tobie, używać ciasteczek, dołączać dodatkowe, zewnętrzne systemy śledzenia i monitorować twoje interakcje z osadzonym materiałem, włączając w to śledzenie twoich interakcji z osadzonym materiałem jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany w tamtej witrynie.

Z kim dzielimy się danymi?

Odbiorcami danych osobowych jest upoważniony personel Administratora oraz podmioty świadczące usługi na jego rzecz (w szczególności dostawcy usług IT i wsparcia technicznego, firmy księgowe, firmy doradcze, kancelarie prawne), które muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać spoczywające na nich zadania. Dane mogą zostać udostępnione także: firmom kurierskim lub podmiotom prowadzącym działalność pocztową, bankom, organom państwowym lub innym podmiotom uprawnionym na podstawie odpowiednich przepisów.

Jakie masz prawa do swoich danych?

Możesz zażądać usunięcia przez nas całości twoich danych osobistych w naszym posiadaniu. Nie dotyczy to żadnych danych które jesteśmy zobligowani zachować ze względów administracyjnych, prawnych albo bezpieczeństwa.

SKLEP

Zbieramy informacje o tobie podczas składania zamówienia w naszym sklepie.

Jakie informacje zbieramy i przechowywujemy?

Podczas przeglądania naszej witryny, będziemy zbierać następujące informacje:

  • Przeglądane produkty: użyjemy tych informacji, aby na przykład pokazać ci ostatnio oglądane produkty
  • Lokalizacja, adres IP i przeglądarka: użyjemy tych danych do oszacowania podatków i kosztów wysyłki
  • Adres wysyłki: poprosimy cię o wpisanie adresu, abyśmy mogli na przykład oszacować koszty wysyłki przed złożeniem zamówienia i wysłać zamówienie!

Będziemy również używać plików cookie do śledzenia zawartości koszyka podczas przeglądania naszej witryny. Gdy kupujesz w naszym sklepie, poprosimy cię o podanie informacji zawierających imię i nazwisko, adresy płatności i wysyłki, e-mail, telefon, dane płatności lub karty. Będziemy wykorzystywać te informacje w poniższych celach:

  • Przesyłanie informacji o twoim koncie i zamówieniach
  • Odpowiadanie na twoje zgłoszenia, w tym zwroty i reklamacje
  • Procesowanie płatności i zapobieganie oszustwom
  • Spełnienie zobowiązań prawnych, np. obliczania podatków
  • Ulepszanie oferty sklepu
  • Wysyłanie informacji marketingowych, jeśli zgodzisz się na ich otrzymywanie

Ogólne informacje są przechowywane tak długo, jak potrzebujemy informacji dla celów, dla których je gromadzimy i wykorzystujemy, i nie jesteśmy prawnie zobowiązani do dalszego przechowywania. Na przykład przechowujemy informacje o zamówieniach przez 1 rok dla celów podatkowych i księgowych. Obejmuje to imię i nazwisko, adres e-mail oraz adresy.

Kto z naszego zespołu ma dostęp?

Członkowie naszego zespołu mają dostęp do informacji, które nam podajesz. Np. administratorzy i obsługa sklepu mają dostęp do szczegółów zamówień, takie jak kupione pozycje, data zamówienia, adres wysyłki i informacje o klientach, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail i informacje dotyczące fakturowania i wysyłki. Nasz zespół ma dostęp do tych informacji, aby obsługiwać zamówienia, zwroty oraz oferować wsparcie.

Co dzielimy z innymi?

Udostępniamy informacje podmiotom trzecim, które pomagają nam procesować zamówienia i dostarczają usługi, np. firmy kurierskie/świadczące usługi pocztowe.